W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej na stronie Polityka Cookies
Koszyk
Produktów: 0
Kwota: 0,00  PLN

Serwis i reklamacje

Zanim zgłosisz naprawę

 

Należy się upewnić czy uszkodzenia nie da się naprawić bez konieczności wysyłki sprzętu do serwisu. W tym celu trzeba skontaktować się z serwisem producenta lub naszą firmą. Jeśli posiadają Państwo odpowiednią wiedzę zalecane jest samodzielne skanowanie antywirusowe (np. wersja testowa ESET NOD32 Antivirus do pobrania na www.eset.pl), wgranie najnowszego BIOSU, Firmware lub sterowników oraz nowa instalacja systemu operacyjnego. Zalecane jest również czyszczenie z kurzu sprężonym powietrzem. Czynności te nie są objęte gwarancją a często są rozwiązaniem problemów. Nie należy ich jednak wykonywać nie posiadając odpowiedniej wiedzy lub zrozumiałych instrukcji ponieważ mogą doprowadzić do uszkodzenia sprzętu. Można zlecić te zadania naszej firmie.

 
Uwaga:
Należy pamiętać o obowiązku wykonania kopii bezpieczeństwa danych. Istnieje ryzyko bezpowrotnej utraty danych nawet jeśli rodzaj usterki na to nie wskazuje.

 

Reklamacje

  1. W przypadku niezgodności towaru z umową, Klient/Przedsiębiorca powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Koszty wysyłki pokrywa Klient/Przedsiębiorca. Adres, pod który Klient/Przedsiębiorca winien odesłać towar:
MasterKom Krzysztof Szybajło
Plac Zwycięstwa 3
28-100 Busko-Zdrój
  1. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta/Przedsiębiorcy w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
  2. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi/Przedsiębiorcy nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
  3. W przypadku uznania reklamacji Sklep zwraca Klientowi/Przedsiębiorcy poniesione koszty wysyłki towaru.
  4. Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych, są udostępniane i przekazywane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Więcej informacji odnośnie rozstrzygania sporów konsumenckich można znaleźć na stronie: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
  5. Wzór formularza reklamacyjnego stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu.
  6. Sklep odpowiada przed Klientem/Przedsiębiorcą na podstawie prawa rękojmi, regulowanego przez Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) przez okres 24 miesięcy (w przypadku towarów nowych), lub przez okres 12 miesięcy (w przypadku wszystkich towarów używanych).
  7. Klient/Przedsiębiorca w momencie wystąpienia wady, może zażądać od Sklepu (w ramach prawa rękojmi):
  • wymiany towaru na nowy;
  • naprawy towaru;
  • obniżenia ceny;
  • odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.

Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta/Przedsiębiorcy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania żądania. Sklep rozpatrzy żądania Klienta/Przedsiębiorcy, biorąc pod uwagę następujące okoliczności:

  • łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru;
  • charakter wady – istotna czy nieistotna;
  • to, czy towar był wcześniej reklamowany.
  1. Sklep może odmówić żądania Klienta/Przedsiębiorcy dotyczących wymiany bądź naprawy towaru pod warunkiem, że wymiana bądź naprawa towaru jest niemożliwa do zrealizowania (np. ze względu na zaprzestanie produkcji określonych części zamiennych lub całego towaru), lub w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałby nadmiernych kosztów (np. żądanie wymiany całego urządzenia na nowe, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości.). Sklep zaproponuje w takim wypadku alternatywne rozwianie.
  2. Wszelkie spory powstał na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaż mogą być rozstrzygane w drodze mediacji (więcej informacji znajduje się pod adresem: https://uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595 ) lub przez platformę internetową http://ec.europa.eu/consumers/odr/