W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej na stronie Polityka Cookies
Koszyk
Produktów: 0
Kwota: 0,00  PLN

Serwis i reklamacje

Zanim zgłosisz naprawę

 

Należy się upewnić czy uszkodzenia nie da się naprawić bez konieczności wysyłki sprzętu do serwisu. W tym celu trzeba skontaktować się z serwisem producenta lub naszą firmą. Jeśli posiadają Państwo odpowiednią wiedzę zalecane jest samodzielne skanowanie antywirusowe (np. wersja testowa ESET NOD32 Antivirus do pobrania na www.eset.pl), wgranie najnowszego BIOSU, Firmware lub sterowników oraz nowa instalacja systemu operacyjnego. Zalecane jest również czyszczenie z kurzu sprężonym powietrzem. Czynności te nie są objęte gwarancją a często są rozwiązaniem problemów. Nie należy ich jednak wykonywać nie posiadając odpowiedniej wiedzy lub zrozumiałych instrukcji ponieważ mogą doprowadzić do uszkodzenia sprzętu. Można zlecić te zadania naszej firmie.

 
Uwaga:
Należy pamiętać o obowiązku wykonania kopii bezpieczeństwa danych. Istnieje ryzyko bezpowrotnej utraty danych nawet jeśli rodzaj usterki na to nie wskazuje.
 
 
Sposób zgłaszania sprzętu do naprawy
 
 
  Fabryczna gwarancja

Proszę przygotować:

  • dowód zakupu
  • kartę gwarancyjną
  • nazwa i model urządzenia
  • numer seryjny
  • opis uszkodzenia wraz z adresem zwrotnym i numerem kontaktowym
  • standardowe wyposażenie
  • oryginalne lub zastępcze opakowanie

Następnie proszę skontaktować się z serwisem lub infolinią producenta w celu nadania numeru zlecenia oraz ustalenia terminu i sposobu naprawy. koszty transportu w przypadku tego rodzaju gwarancji pokrywa serwis (gwarancja dor to dor).

Sprzęt dostarczony do naszej siedziby wyślemy do serwisu gwarancyjnego w imieniu klienta.
 

Nasza gwarancja / Rękojmia

Proszę przygotować:

  • dowód zakupu
  • nazwa i model urządzenia
  • numer seryjny
  • opis uszkodzenia wraz z adresem zwrotnym i numerem kontaktowym
  • standardowe wyposażenie
  • oryginalne lub zastępcze opakowanie
Aby otrzymać numer zlecenia niezbędny do przyjęcia przesyłki do serwisu proszę wysłać powyższe dane na adres e-mail: serwis@masterkom.net.pl
W ciągu 48h podamy numer zlecenia oraz dalsze instrukcje.

Zgłoszenia można dokonać również telefonicznie pod numerami tel.: 41 370 15 51 lub 693 222 987. Ze względu na dużą ilość danych do wprowadzenia zalecane jest zgłoszenie poprzez e-mail.

Klienci zgłaszający sprzęt osobiście nie muszą nadawać wcześniej numeru zlecenia.

 
Pakowanie i wysyłka serwisów

Szczegółowe zasady wysyłki sprzętu posiadającego gwarancję fabryczną należy bezwzględnie ustalić z serwisem danego producenta. Niedostosowanie się do wytycznych może skutkować obarczeniem kosztem przesyłki klienta i nie przyjęciem sprzętu do serwisu.

Na paczce wysyłanej na nasz adres należy napisać numer zlecenia a wewnątrz przesyłki umieścić opis uszkodzenia wraz z adresem zwrotnym i numerem kontaktowym.

Należy zapakować uszkodzony sprzęt w oryginalne opakowanie z wypełnieniami lub opakowanie zastępcze. Grubość wypełnienia (najlepiej folia bąbelkowa) otaczającego pakowany przedmiot nie powinna być mniejsza niż 8-10cm. Nadmiar luzu w paczce należy wypełnić np. zgniecionymi kartkami z gazet.

Adres na który należy kierować przesyłki posiadające naszą gwarancję:
 
„MasterKom” Krzysztof Szybajło
Plac Zwycięstwa 3, 28-100 Busko-Zdrój
tel.: 41 370 15 51
 

Istnieje możliwość zamówienia kuriera po odbiór przesyłki (max 30kg) w cenie 20zł.

Dojazd do klienta na terenie Gminy Busko-Zdrój to koszt 10zł.
 
 

Termin realizacji naprawy

Szczegółowe warunki gwarancji określone są w karcie gwarancyjnej producenta lub naszej karcie gwarancyjnej i obowiązują one ponad ogólne warunki gwarancji zawarte w regulaminie.

Sklep zobowiązuje się do naprawy lub wymiany produktu na pełnowartościowy w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia uszkodzonego sprzętu do siedziby firmy. Termin ten może ulec wydłużeniu do 21 dni roboczych w szczególnych okolicznościach (np. wysyłka do serwisu zewnętrznego lub oczekiwanie na sprowadzenie części). W przypadku, gdy naprawa lub wymiana produktu będzie niemożliwa, sklep zwróci pieniądze na konto wskazane przez kupującego, niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji.

Ogólne warunki gwarancji zawarte są w regulaminie sklepu .